dame schermer

Nationale Uitgeefdag

Empowering Publishing

Mobile, social en big data: zie hier de drie golven van verandering waarop uitgevers dienen mee te surfen. Maar hoe kunnen uitgeefbedrijven succesvol inspelen op al deze veranderingen, in plaats van af te wachten hoe anderen hun markt afpakken? En wat betekent dat voor de manier waarop uitgeefmerken worden ingericht en aangestuurd? Dergelijke vragen worden heel praktijkgericht beantwoord tijdens de negende Nationale Uitgeefdag, die uiteraard ook dit jaar weer georganiseerd wordt door Mediafacts, vaktitel voor de media- en uitgeefsector.

Onder de reeks bevestigde sprekers bevinden zich Hilmar Mulder, hoofdredacteur van Grazia, Jenny Puzelik, eigenaar van TV-producent MasMedia en Hans Wolbers, directeur van het Amsterdamse high-end designbureau Lava Design.

Tijdens vier gelijktijdige inhoudelijke programma’s kunt u op 7 november in het World Forum in Den Haag zo’n dertig sessies volgen: presentaties, interviews en discussiefora. Inspirerende sprekers belichten interessante cases en onderwerpen; sessies die een nieuw licht werpen op wat succesvolle publishing anno 2012 inhoudt.

Uniek aan de Mediafacts Nationale Uitgeefdag is dat er inspiratie en reflectie is over onderwerpen die de totale breedte van het uitgeven aangaan. Dit geldt voor zowel de segmenten (dagbladen, publieksbladen, business-to-business, educatieve media en customer media) als de verschillende functiegebieden binnen het uitgeven. Want over welke vaardigheden en competenties moeten moderne uitgevers, hoofdredacteuren, marketeers, salesmedewerkers en IT-ers beschikken gegeven de impact van bovengenoemde toptrends?

De Nationale Uitgeefdag is een jaarlijks evenement voor medewerkers van mediabedrijven en uitgeverijen. Alle zalen hebben een uitstekend inhoudelijk aanbod. Er is dit jaar geen onderscheid gemaakt tussen VIP en regulier programma, zo kan iedereen genieten van een kwalitatief hoogwaardige inhoud tegen een buitengewone lage prijs, voor lezers van De Nieuwe Reporter geldt een speciaal tarief van €55,- (i.p.v. € 175). Deze speciale prijs voor DNR-lezers is geldig tot 15 september, na 15 september  2012 wordt deze €95. Vul op de inschrijfpagina bij actiecode ‘Nieuwe reporter lid’ in en de korting wordt doorberekend.

Eén reactie

  1. Paul Disco schreef op 7 augustus 2012 om 08:10

    Hmm, het valt me voor het eerst op dat ik direct kan reageren op een online advertertorial. Interessant, in het licht van het congres.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

*

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>