Opdrachtgever: Living Tomorrow

Url: http://www.denieuwereporter.nl/wp-content/uploads/2006/07/Onderzoek.xls

Abstract: In het onderzoek werd zowel de informatiebehoefte bij consumenten gepeild als de manier waarop zij met persoonlijke en gepersonaliseerde informatie wensen om te gaan.
In totaal bevroegen Living Tomorrow en InSites Consulting via een online vragenlijst begin mei 2.084 mensen (1.051 Belgen en 1.033 Nederlanders) van 18 tot 64 jaar representatief voor de Belgische en Nederlandse bevolking volgens de populatiebeschrijving van het N.I.S. (België) en C.B.S. (Nederland). Living Tomorrow als innovatieplatform en InSites Consulting als marktonderzoeksbureau willen consumenten en het bedrijfsleven betrekken bij vragen over innovatie, de toekomst en trends. Daarom organiseren beide partijen elke 2 maanden een thematisch onderzoek waarbij gepeild wordt wat mensen in België en Nederland denken en voelen over bestaande en toekomstige diensten, producten en ideeën. Thema’s die in dit kader in de nabije toekomst aan bod zullen komen zijn privacy en mobiliteit.

Al 12 reacties — discussieer mee!